*` 愛しています ;!*
il_ParadiSe
暱稱: * ! `烯×°♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
2009-03-19
PicNic Day ` :)
2008-12-29
2008-11-25
2008-11-24
文章分類
全部 (28)
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 135
今日人氣: 4
累積人氣: 3063
2008 年 10 月 13 日  星期一   陰天


2008-10-13 疲倦 分類: 未分類

第1日Sp0rt Day,,

7點幾去到,, 要系門口等-3-"

8點先入得,,

升旗,,

升完就100米,,

我著左牛仔褲去,, 佢話吾俾-v-"

叫我即刻去換

換完番黎,, 仲有時間-__-"

等多10分鐘,, 終於起跑...

估吾到應嘉俊刀幾勁,,

臨最尾冇力-3-" 跑第4

虛脫,, 慢慢行去跳遠果度,,

1報度完,,吾夠30秒

好暈,, 好暈...

最後暈低.... 要人扶去坐

原來跑完步系吾可以即刻飲水

會沖淡d血液,,

俾個醫護人員扶住去醫療室訓下,,

訓左30分鐘,, 終於好番d

人既肉體真系好脆弱,, 食少d野就暈...

暈既中途miss左2項賽事-3-"

SP同LJ....

不過刀計我出席分=)

lunch,,出左禾輋食

食個間咩... 五十嵐

d野麻麻地,, 又貴-0-"

搭自動電梯果陣,,

見到個阿伯系度拍2下手,,

然後伸條利出黎-3-".... 好Q核突

精神病患者,, 要小心d佢@@"

番去果陣見到Ahh斯,, 好耐冇見囉=)

不過點解妳帶眼鏡既??

番到去又系得個坐字,,

同肥太傾計,,

傾傾下傾左第2樣-3-"

好快就4點囉~

聽日再黎過-0-"

又冇野做囧-  -"




訪客留言 (返回 il_ParadiSe 的日誌)


tszwai2900 於 2008-10-14 09:03 PM 發表:
冇事喇MA!?
下次小心D喇```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小衡 於 2008-10-14 06:26 PM 發表:
下次要小心d-v-...仲有得閒上網搵下運動既小知識咁啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smileee 於 2008-10-13 10:30 PM 發表:
cmcm=] 下次小心@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying112611 於 2008-10-13 10:13 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



尹=] 於 2008-10-13 09:51 PM 發表:
五十嵐多人到爆喎-3-
咁都食到,,本來我同T同芝諗住去食
見到咁多人就閃人嚕....呵呵~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





時鐘
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客