第1日Sp0rt Day,,
7點幾去到,, 要系門口等-3-"
8點先入得,,
升旗,,
升完就100米,,
我著左牛仔褲去,, 佢話吾俾-v-"
叫我即刻去換
換完番黎,, 仲有時間-__-"
等多10分鐘,, 終於起跑...
估吾到應嘉俊刀幾勁,,
臨最尾冇力-3-" 跑第4
虛脫,, 慢慢行去跳遠果度,,
1報度完,,吾夠30秒
好暈,, 好暈...
最後暈低.... 要人扶去坐
原來跑完步系吾可以即刻飲水
會沖淡d血液,,
俾個醫護人員扶住去醫療室訓下,,
訓左30分鐘,, 終於好番d
人既肉體真系好脆弱,, 食少d野就暈...
暈既中途miss左2項賽事-3-"
SP同LJ....
不過刀計我出席分=)
lunch,,出左禾輋食
食個間咩... 五十嵐
d野麻麻地,, 又貴-0-"
搭自動電梯果陣,,
見到個阿伯系度拍2下手,,
然後伸條利出黎-3-".... 好Q核突
精神病患者,, 要小心d佢@@"
番去果陣見到Ahh斯,, 好耐冇見囉=)
不過點解妳帶眼鏡既??
番到去又系得個坐字,,
同肥太傾計,,
傾傾下傾左第2樣-3-"
好快就4點囉~
聽日再黎過-0-"
又冇野做囧- -"
|