|
|
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
UT無望啦,,,,,,,,,,,,,,,  |
分類: 未分類 |
勁耐冇打qz啦,,
今日想打番.....
今日考中文同Science
中文,,, 應該炒-3-"
Science 還算可以,,
唉- -" 而家先黎傷風
聽日ENG , LS 好多未溫牙
點算呢,,,,
|
|
|
蕉仔 於 2008-11-02 10:06 PM 發表:
朋友~ 好多謝你個留言...but... 我唔係你個同學...我係佢家姐 令你誤會真係好對唔住呀!!
|
|
|
kissy 於 2008-11-02 09:40 PM 發表:
我反而i.s唔太店'''
|
|
|
尹=] 於 2008-10-29 10:10 PM 發表:
回c0mm3nt" 傷風?!冇事嗎??
|
|
|
司徒:) 於 2008-10-29 09:39 PM 發表:
cm" 咁加油啦^^
|
|
|