ひ今日繼續睇d match...3 faith ge M仔同Bianca打basket都超勁r~好輕鬆gum win 左! Bianca 同4 scinece ge Coey 打左場open match之後,令我更+覺得Bianca好有天份。
友誼賽個陣見到Alvin打basket先知佢係咁勁,Mr. Lao真係落力。Kelvin準備充足(因爲佢連波3都換左,仲要係7號球e+Kelvin -自己個名XD)Volleyball叫Doreen去又5落場,仲要走佬。之後睇Vivian打,佢話佢5識打,拔佢打得好過Fransica lor~ 個老麥同佢個女一齊打....of cos Mandy Mak打得幾好LA。老麥係gum叫我地坐後d....5好左住佢開波,殺球wor~
|