내個天好到爆r今日,so我地今日有sudden sports day....朝早一番到去就話recess之後係sports day ge開始,嚇死Candy lor~不過我地星期5已經收到風la~
Recess之後睇左場volley.....係IMP有份出場ga!!!不幸地2分之差輸左比班f1。好彩afternoon場basket win左ja..兩場she着左17號球e r....hoho~ 今年個cheering算係咁ga la...f4個d cheering先叫做真正ge cheering..f5個d有花式單車n musical performance拖左好耐時間lor~搞到都5似cheering ge~
放左學之後同個fd一齊倍Eda睇e生,因爲見到佢咁辛苦,都搞到我地5知點好。佢初頭話想睇中e, 但係個e生要成5點半先到,所以我就suggest 左佢去睇我屋企附近個個e生la...點知原來佢個blood pressure勁高lor.....最後個E生一個仙都MOU收到佢
|