お點解個天要咁様對我R?我5要做General knowledge 個 contestant r!!前世都未做過gum ge野。一做就要做contestant....ai...仲要另外個位partner係平時成日上常sleeping d 人...真係覺得到時會好大壓カ咁lor~
今日Sam sir終於派左張Chem test la....坐我付近個d個個都fail sai...除左我同我前面個位,拔我得50分JA...she差5多60分la
哈哈,今日做左一義務補習先生r...d學生就係我d fd la...
|