11th june 09
我心情好返d喇
唔駛擔心
最近學生考試
我地老師都剩係返朝早
f3既野都做晒..
f4既exam papers都 k.o.埋
而家係學校都冇咩做
繼續happy farming 哈哈
早兩日同penny 買左謝師宴既裙
都係我至愛既紫色
當晚一定要同我d寶貝學生影好多相
27/06 畢業典禮
02/07 謝師宴
都係快d整好個頭
做下facial扮返靚d
早d訓唔好咁多粒粒仔 ><
我仲買左好多kitty新野,文具...
最實用係kitty儲物箱
又有得當chair坐 =]

|