iny's private space
iny420
暱稱: 朱姐
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-08
唉...
2011-02-15
2011-01-10
2011-01-09
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 1123
今日人氣: 12
累積人氣: 11353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


唉... 不安 分類: 未分類

之前因為有學生患有肺結核, 我教過佢(雖然佢返得一堂), 但琴日防肺結核中心打俾我叫我今日見醫生, 今日下午去, 醫生話我照肺冇問題, 但試針呈陽性反應, 體內有小小肺結核既病菌, 佢問我食唔食藥, 食就要食半年, 如果唔食都得, 但如果抵抗力差就好容易發病, 到時好痳煩, 仲會傳俾身邊既人, 我抵抗力咁差又成日夜訓, 精神壓力又大, 唸唸吓都係食藥好d, 唔想影響(傳染)身邊年老既公公, 細佬, 朋友, 同事, 學生…醫生叫我3月1日早上再去抽血, 驗血, 再做一個簡單既身體檢查, 如果肯定有, 就更加要食藥, 如果血裡面冇, 都可以考慮唔食…之後再驗血再覆診…希望冇咩事…真係唔想又影響到人!! 醫生話我身體差…不過食左如果抵抗力好d都可以預防4-5年…唔食既話, 身體一差就病發 :( 唉…點解最近咁多事發生??






訪客留言 (返回 iny420 的日誌)


kei_ip 於 2011-02-26 04:54 PM 發表:
食哥d藥可能有副作用ga~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mkb0y 於 2011-02-22 08:48 PM 發表:
係米我地班戈個阿?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]