
2nd july 09
個日一早返工
前一日先返澳門..好tired
不過心情興奮
因為可以參加我班寶貝既謝師宴
下午同koko一齊去set頭化妝
去到預備
見到s3aa既您地個個都好靚好型~!
您地真係大個喇~!
聽到文恩代表您地同我講既謝詞
真係好感動
不過冇流出眼淚...
哈,可能我地係第一班...
我覺得怕羞 =]
但您地既說話我放在心裡
多謝文恩...多謝s3aa既每一位~
我愛您地~!!!
係未來既日子
您地就讀高中喇
要好好加油
有唔明既英文...歡迎您地唻問我~
希望以後係學校成日都可以見到您地
我期待您地既高中畢業呀!
您地係我教既第一班一齊經歷好多既班
由f2到您地f3
我地都經歷好多...
您地係我心目中永遠咁好,咁可愛
雖然我對您地嚴厲
但都係為您地好~
我愛您地
您地係我既寶貝~

|