今日放學我d F1 學生送KITTY公仔俾我 今次係第4隻 佢地知道我成日唔開心,又激氣... 所以想乙水我... 佢地又知道我鐘意Kitty + 紫色 特別抽d kitty公仔俾我 我係好開心 但比起公仔 我最想佢地乖乖地 讀書成績好...唔好留班就得喇~
佢地送既 kitty whiteboard仔~