yeah, 教青局打俾我地, 好野, koko ha同我都有得去澳洲上 tesol, 好開心呀, 又唔駛$$$ 喎,
7月-8月 4個星期既課程~~~好開心呀!!!!
koko, 我地一齊加油~!!! 今日心情大靚!!!