係澳洲咩都好貴...用錢好似倒水咁快...係澳門一樣咁多錢可以用好耐...好掛住澳門呀! 咩都又平又好味D野又靚...呢到既人平均人工比我地高一倍或多D, 但生活費, 食物, 交通費係我地既唔止兩倍...係好幾倍...仲個個住大屋...都要3,4百萬GA普遍個D都要...都唔知佢地點生活~~今個星期五六日去悉尼玩, 下星期日就出發返澳門LU!!! 好掛住大家呀!
食個cake都要 aud$3, $4 = mop$21 - mop$28
想睇我其他相, 請add我facebook, 入去相部睇: iny chu
|