聽日放工之後去香港, 去輝哥按牧典禮, 星期日返, 下星期一至六又同學校 F2 既學生去中山國防營, 呢幾日喉嚨沙啞, 驚下星期頂唔順...呢幾日又病病地, 所以放工之後去左睇鏡湖, 醫生話我有慢性喉嚨發炎, 開左藥我食, 希望快d好喇~!