睇野唔好只睇表面, 我都唔想相信事實係真既, 但所有既事出到唻既結果唔到我地唔信...請唔好再傳任何遙言, 係為佢好既, 請大家好好做人, 好好為佢祈禱, 希望佢改過!! 我都好心痛...無奈, 但事實放在眼前, 老師, 學校唔會冤枉好人!