今日一早起身玩電腦..之後同茵茵..靚雞去左觀塘apm行左一陣...跟住就去左食野..差唔多5點就
搭mtr返黎油塘等肥肥同阿馮佢地..嘻嘻~阿馮著得好型(型過d男仔)等齊人之後就去左買燈籠同螢光棒
買完野就去三家村玩(好悶呀)之後牙靜同佢d fd又黎左..9點幾想走嗰陣..阿周又黎左!!!之後無神神落雨
靚雞同牙靜佢地就搭車走左..而我地就去左個公園繼續玩..佢地係到玩......唔想講!!!!之後玩到1點幾就
走人lor!!!(劉劉同建玲11點幾就走左)送左佢地去地鐵站之後..我同阿桂..陳念都返屋企lor!!!!
返到屋企沖涼..沖涼嗰陣諗諗下今日..好無聊=.=
|