今日阿金佢地又黎左我屋企..之後我地去左圖書館..仲係圖書館見到張彬..佢仲係咁呆..個樣好好笑話!!
之後又去左天后廟..又玩番求籤!!!佢地求學業..全部都係下籤!!笑死我呀!!!!之後又去左天后廟後面傾緊..
仲係一塊好大既石既上面見到忠love盧(唔知係唔係阿忠寫既呢??)哩幾個字..之後仲影埋相tim!!!
之後張彬打電話比我話去打波..我話一陣去..跟住肥肥又走埋..我同阿金佢地去左個球場既公園坐
左一陣(見唔到張彬)..就走啦..到左地鐵站..我地講左d野激嬲左陳念=.=所以佢就返左屋企lor!!
而我地食左d野..阿金同yan b都返屋企lor!!!
返到屋企岩岩好食飯..食完飯就玩電腦..玩到而家呀><
|