而家日日返到學校都要上早會..好想死..明知天氣熱就唔好叫我地企係操場聽佢地up廢話啦..我熱到暈暈地呀..
仲要日日都係咁喎..勁乞我曾呀~
之後上咩堂都好無聊..我都唔記得左佢地up過d咩啦..我整係記得我今日帶左好多書返去..佢地一本都冇用到..
我都唔知拎返去做乜..仲要拎得咁辛苦~
食完飯(好難食)上maths堂..成堂個阿sir有講笑同同d同學講唔知咩道理..幾好笑ga..我一路都有笑..
但係差唔多落堂嗰陣我又變到呆呆地啦..個阿sir講咩笑話都冇反應(其他人係到笑)科學堂又係度訓覺..
wing同我講野..我都冇應到佢..直到返學一句野都冇講到!!之後同茵茵佢地一齊去m記食野..又唔知點解
又變番有野講啦!!!
之後返到屋企玩電腦..好無聊..整係係到傾icq&msn..悶到我死死下!!!
|