今日上親咩堂都好悶呀....冇個老師講野好笑ge!!好無聊!!!!!!!
到食飯嗰陣d飯又難食..我食左小小!!
跟住唔知上咩通識教育..要去禮堂上兩堂呀!!!而我就訓左兩堂..不過成日都比我前面嗰個女仔整醒我呀!!不過我
冇鬧佢..仲對住佢笑喎!!我都唔知點解仲對住佢笑...如果係平時人地整醒我..我肯定黑口黑面對住佢同鬧瓜佢呀!!!
不過今次竟然冇喎..可能佢好Q啦~~嘻嘻~
跟住又聽咩職業唔知咩講座..又悶到我訓著左!!之後d訓導主任又講校規..又叫d領袖生check我地d校服..頭髮
嗰d..我有三樣唔得(我係全班女仔最多嗰個)有幾個都少我一樣姐!!!
之後放左學去左m記...跟住就返屋企lor!!
|