我的資料
訪客留言
阿金出現係電視呀!!
上午我就唔係到睇電視就係到訓覺..到左下午3點幾就同肥肥傾電話..好似傾左好奈呀..我都唔記得我地講左d乜啦!!
傾完電話之後覺得好眼訓..所以我去左訓..訓到7點幾睇電視..睇勁歌..見到d歌星唱歌..我先記得阿金有去現場睇..之
後睇睇我見到阿金呀!!佢個樣好傻呀!!我就係度笑話!跟住我打比yan b..佢都係到笑..仲笑得勁過我!!之後睇完我就番
返room再訓 過!!
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 174 | »