今日我阿哥比錢我出街呀..我唔係幾想出ga咋..不過佢比到錢我..唉~算啦..
我10點幾就打比阿金叫佢黎油塘啦.不過我以為佢會仲係度訓ga..點鬼知佢好早就醒lor!!跟住又叫埋劉劉一齊出黎玩..
不過我地都冇野玩gge..好鬼悶呀..4周圍係咁行...行到圖書館..係度坐左一陣..又走番centre行..悶死人呀!!@@
下午阿yan b call我呀..問我係邊..咁我話埋話比佢lor..之後佢都話要黎油塘..我地就去mtr等佢啦..之後黎左我屋
企..玩玩下..無神神有人`咁`鐘..我以為係我阿爸..不過原來係張業佢地..坐`左一陣.我地又落番街..係咁坐..坐.坐左好
奈.之後又叫埋阿桂 落去玩..不過我地又係度坐..坐..悶死我呀!!跟住去睇日落(睇唔到幾多)之後阿yan b就返左屋企
先啦..因為佢聽日要返學呀!!!
之後我地去左m記..食完野..我地又係咁行..之後我地坐係樓下嗰度傾解..傾傾下..劉劉就返左屋企..得番我.阿金同阿
桂..之後我地又係度係咁傾..傾..傾到好11點幾..阿金打左電話話比佢家姐知..今晚係我屋企訓呀!!哈哈~.之後我地去
左ok買左d野食.之後就番左屋企啦..(阿金去左我屋企過夜)
跟住我同阿金沖完涼就同我阿哥係度玩i q題~玩到2點幾我地就去訓lor!!!!
|