我地同yab b d人本來想去mk買野..但係最後一d野都買唔到..仲搞到我到到好暈呀..好後悔去左mk呀..之後又去番藍
田買3同買書包..我買左書包..佢地就買左好多3呀!!!(之後肥肥姐就先返左屋企啦!!!)
跟住yan b同阿金去左百佳買壽司..我同劉劉.茵茵就去左m記買野食先..過左冇幾奈佢地就買完返黎..茵茵..劉劉.係
咁搶yan b d壽司食..仲有佢地嗰地連我嗰d都搶..唉~冇所謂啦..不過係m記唔食得其他野..好彩我地冇比人發
現..luck~不過有個阿婆同阿嬸就冇好彩啦..佢地都係食野..不過比人發現左..個經理同個阿婆同阿嬸鬥鬧..個經理比
人個阿婆鬧到好似駝背咁呀..勁搞野..不過個阿婆講左10句野..10句我地都聽唔明..跟住阿金好似香港小姐咁.繞埸一
周.睇下個阿婆食d咩..原來佢地同我地一緊食緊壽司..跟住我地就係度大笑啦..哈哈~
之後又去左買3..其間我地去洗手間..聞d臭味..搞到我想嘔呀..走出洗手間之後..我真係想嘔呀..所以我走到m記洗手
間嘔呀..好鬼辛苦呀!!嘔完之後..係m記坐左一陣..就去三聯行左一陣..之後我地就返屋企lor!!
之後返左屋企..我阿哥竟然要我聽日出街..跟住我話唔出..之後我就話比錢我.我就出...佢真係比喎..算啦...我聽日都
係出街啦!!!
|