一起左身就係咁睇電視..睇到12點幾..之後yan b就黎左我屋企..佢黎左之後肥肥又黎啦..佢一黎到就係到發癲!!
之後又call左劉劉黎我屋企..本來志敏都話黎我屋企ga..不過我地叫左佢係牛頭角等呀(我地約左ms lung呀)
過左冇幾奈我阿哥就係度係咁叫我地出街啦..所以我地就去左牛頭角等人啦..等左差唔多成30分鍾..只係女仔都有
17.18個人(男仔去左先深水步先)..去到深水步成班人入左間食pizza既店..d人望住晒...好難碩..我地叫左d野食..一
邊食一邊等ms lung..之後叫左班男仔打電話ms lung..ms lung話唔黎呀!!所以我.桂..志倏.yan.肥肥.建玲同頒玲..
就去左溜冰啦.(好貴呀..成55蚊 一個呀)本來我好驚ga..但係之後建玲同頒玲拉住我地溜..我仆左一次呀..好痛><
玩到7點幾我地就走啦..之後阿桂去買左條鐽..仲刻左d字呀!!yan.b.同肥肥就去買左杯雪糕食啦..之後我地坐mtr
返屋企lor!!
|