今日7點幾就起身返學..同肥肥佢地係m記等齊人之後我地就一齊返學校啦!!
一返到去就聽d老師up野..勁無聊!!!!仲要聽左2.3個鍾=.=
放左學校之後同肥肥..茵茵.阿桂同tracy去買野食..之後仲叫埋yan b落去tim=.=之後佢地話要去大頌買野
而我唔想去..所以就話返屋企先..但係之後阿桂都話要返屋企..所以就我地一齊返屋企啦
返到屋企..見到我阿哥係度玩電腦..所以我就去左沖涼..之後就訓覺..但係訓訓下..陳念打電話比我..我拎起個電話..
真係想鬧死佢呀..但係之後都係冇鬧到..之後佢問我可唔可以同阿桂黎我屋企做功課..之後我答左唔得.之後就
返番房訓覺!!到5點幾.又比條pk嘈醒左..個條pk就係我阿哥..佢知道我訓緊覺..佢仲得登係度大嗌..勁乞人曾呀..
鬧左佢一陣之後..就開電視睇!!!
跟住開電腦睇惡魔在身邊本來睇得幾開心ga..但係因為某d野..無神神又係度喊(哩幾日喊左n次)勁白痴..之
後係icq對呂小雄講左幾句粗口黎發洩(唔係鬧呂小雄)..但係佢就無神神都係到鬧自己..跟住我同佢講我唔係
鬧佢..但係佢話咁樣我可能會開心d...之後我都冇再喊啦!!!諗諗下佢都幾好人呀^^
|