今日好早阿哥就帶左佢條女黎屋企..所以我好早就起左身..之後傾左幾個電話
就開始玩電腦..玩到6點幾..食飯嗰陣阿潘打電話黎話出街..之後就打電話比
阿桂.叫佢出埋..但係佢要食埋飯先出..所以我自己去左籃球場先!!
打到8點幾..就去網吧..(阿桂冇去)係觀塘見到敏儀呀!!(佢阿爸好恐怖呀)
玩到10點幾(隔離嗰個人係咁食煙=.=)就同佢地搭mtr走..而家tony就行路返屋企!!!
係油塘地鐵站同張業同張彬講講下野..聽到有人嗌我=.=..係陳建龍黎
佢仲好大聲講左句野..我聽得唔清楚..只係聽到個仔字=.=
之後返到屋企玩左陣電腦同食左一d野..就沖涼訓覺lor!!!
|