irisyi
暱稱: ☆↗呀粉粉↖★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
CE2008年聚會[6]
自WDO後
1月12日WDO CE高調成�...
有點接受不了的真相
CE聖誕聚會[5]
文章分類
全部 (103)
CE (1)
Dreams (2)
fahrenheit& S.H.E (22)
Feeling (11)
HK CE (4)
Holiday (18)
School day (33)
Write (7)
未分類 (5)
好友名單

 

2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天

 

激氣呀~~~

 不安

今日好似平時咁返學~~原本都冇咩野ge~~

晨讀個時d老師就係道扮野~~叫我o地睇書呀~

~小心d官員呀~~扮曬野咁~之後上堂都好地地~

PE要跑9分鐘圈呀~~我跑o左19.5個~

上中文個時Miss Lee叫我o地做隨筆la~

我o地就要寫『自升上中四後...』,,,

我o地個班都有寫某兩個老師ge野~

寫返之前佢o地點蝦我o地呀~~個d野~~

唉~~諗起都激氣呀~~之後上BF我o地有同學放飛機呀~~

之後都唔知小英子做咩喎~~佢係道話我o地全班~~

又唔關前面d人事喎~~又係道話埋前面~~

上第9堂la~~Miss要去開會,so唔洗上呀~~開心~~

但係死人小英子,,,,上o黎話我o地~~咁我o地諗住算la都放學la~~

點知個小英子要留我o地班堂~~d同學仔都把紀火~~

都唔知小英子係咪食o左屎呀~~

又話『我都唔想留你o地ge,但係呢放飛機d同學又唔認呢!!

其實我都好難做ge!!』咁同我o地講~~我唔覺得佢咁好死~~

總之今日就激氣la~~

 

刊登時間︰2005-10-25 07:51 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   

 






訪客留言 (返回 irisyi 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]