| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
   
| 2005 年 10 月 25 日 星期二 |
 |
激氣呀~~~
   
|
 |
|
今日好似平時咁返學~~原本都冇咩野ge~~
晨讀個時d老師就係道扮野~~叫我o地睇書呀~
~小心d官員呀~~扮曬野咁~之後上堂都好地地~
上PE要跑9分鐘圈呀~~我跑o左19.5個~
上中文個時Miss Lee叫我o地做隨筆la~
我o地就要寫『自升上中四後...』,,,
我o地個班都有寫某兩個老師ge野~
寫返之前佢o地點蝦我o地呀~~個d野~~
唉~~諗起都激氣呀~~之後上BF我o地有同學放飛機呀~~
之後都唔知小英子做咩喎~~佢係道話我o地全班~~
又唔關前面d人事喎~~又係道話埋前面~~
上第9堂la~~Miss要去開會,so唔洗上呀~~開心~~
但係死人小英子,,,,上o黎話我o地~~咁我o地諗住算la都放學la~~
點知個小英子要留我o地班堂~~d同學仔都把紀火~~
都唔知小英子係咪食o左屎呀~~
又話『我都唔想留你o地ge,但係呢放飛機d同學又唔認呢!!
其實我都好難做ge!!』咁同我o地講~~我唔覺得佢咁好死~~
總之今日就激氣la~~
|
| 刊登時間︰2005-10-25 07:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|