|
|
| CHRISTMAS:> |
|
今日係聖誕節 :)
晏奏去左EUNICE屋企整COOKIE..
之後就去左kio屋企...
好悶呀 T-T
打麻雀輸左好多...
銀包大出血.. \3/
晏D同DA去88伴食野.行街街
最衰我的AGNES要早走去唔到. 嗚嗚 T^T
琴晚整左D朱古力 ..
好多人都話好好味呀 > <
OH... 重未做閱讀報告呀,, 煩煩煩 \ _ /
係咁啦..遲D再PO 番演出D 相 :)
MERRY CHRISTMAS !!!
|
日誌出爐時間: 2009-12-25 06:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 113 | »
|