|
|
| 凍到震綵排 :( |
|
琴日真係攰到爆 x(
焦早聖誕party
又悶又凍
之後11點幾同龜+grace佢地番青交
hea到12點幾落去後欄
坐車去海泉灣
1個鐘頭車程
許恩樂戈班野好似食錯藥咁
狂係到唱歌 =v=
落左車係到震
戈bin凍過澳門好多
之後係休息室超悶
冇野做
叫左Emily我地d中提游弦
跟住出去綵排
隻手凍到彊左
隻腳攰到好似吾係自己咁
琴日着左10個鐘頭高踭鞋
就黎扒街喇
10點幾番去青交解散
之後bk hm訓教
超凍+攰的一天就是這樣
|
日誌出爐時間: 2009-12-19 11:40 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 113 | »
|