iws520
暱稱: 沁沁`]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2009-09-19
2009-09-14
2009-09-08
2009-08-25
2009-08-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 405
今日人氣: 0
累積人氣: 8981

 

2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

第一:被點者請在自己的網誌裡寫下答案
第二:請傳給另外十位人
第三:傳閱人請再於這十位當中的留言版告知他(她)被點

名嚕
第四:這當中的十位的人不得拒絕
第五:被點者請著名被誰點了在哪接到再傳給下十位
第六:這些被點名者你(妳)們被點會得到祝福
第七:不可回點噢!!

『♥』幸福套餐NO.1
綽號:沁沁
年齡:16
生日:05月02
星座: 金牛
興趣:行街^_^訓教>_<食野

『♥』幸福套餐NO.2
你有沒有喜歡的人:有>_<
是否在交往:否v_v
現在幸福嗎:都幾咖
如果有天妳愛的人跟你告白的話:由個心到笑出泥xd甜死

『♥』幸福套餐NO.3
點你的人是:屎屎
她(他)是你的誰: 您話呢
她(他)的個性:口花花
認識他多久:1年吾夠*)
你覺得她(他)怎樣:口花花xd成日暸女仔`
對她(他)說什麼:佢知咖啦xd

『♥』幸福套餐NO.4
最愛的節目:好多
最愛的季節:秋
最愛的卡通:史迪仔ah吉
最愛的人:
最愛的顏色:~
最愛的國家:hk
最愛的天氣: 唔好勁勁勁曬就可以:>

『♥』幸福套餐NO.5
如果上天給你三個願望
1]]有好多$$
2]]聰明dxd
3]]愛情條路可唔可以唔好咁"k區"呀

最深刻滴回憶:好多都好心刻v3v
你是個很有信心的人嗎:ok啦;睇下邊方面
你很愛微笑嗎:yayaya
如果要你放棄現在的生活你願意嗎 :不
妄想什麼樣的生活 : 想點就點都吾錯^_^
是否橫刀奪愛才是愛:不;p

點妳(你)的人是:屎屎ya>_<
對她/他的五個印象:
1]] 口花花
2]] 暸女仔
3]] 吾定性
4]] 勁有女性緣
5]] 吾知佢諗咩

他對妳做過最深刻的事:msnsms
如果他變成妳的情人:
這份問卷傳給你最想知道他們對你有什麼感覺的人
[排名不分先後]
NO.1 斐斐
NO.2 terence
NO.3 陸久
NO.4 串仔
NO.5 sonia
NO.6 基基
NO.7 清清
NO.8 swing
NO.9 小mo
NO. 10 kiki

★ 1號跟誰在一起呢:吾知wo.
★ 9號是男是女:好女人既女人XD
★ 如果7號跟10號在一起是好事嘛:一齊左啦wo @@
★ 那8號跟5號呢:真係會痴線-_-2個都傻傻地
★ 1號有沒有兄弟姐妹呢:有^_^
★ 你會不會追求3號: 會ah^_^
★ 那6號呢:吾敢~_~
★ 4號是單身嗎:係掛XD
★ 5號跟1號是好朋友嗎:好似吾識咖wo
★ 7號喜歡2號嗎: 一定唔會
★ 你怎麼認識2號: 好耐啦-_-吾記得啦.好似因為samson
★ 1號有沒有寵物:~_~好似冇
★ 10號的個性是怎樣的呢: 吾識做決定-_-
發表時間:2009-06-27 02:36 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet


 

2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

尋晚d時間完全吾夠用-_-
d野已經做吾晒咖啦
部腦又要handhand地.v..
真係食得屎.正仆街.發晒老脾.
好采有棋棋.
未我喊咖啦.

訓醒又冇事啦.

番到去葉小提我先記得今日星期五-_-
即刻覺我好開心.
全日都hea住過.sd下sms對下卷.
最有feel都係上history.(;
關sir話我exam完全表現吾倒應有既水準.
心情即刻down左.__.唉.
鬼吾知咩.我仲知我全部科既成績跌晒tim-_-唉
葉慧沁.您點考會考ya.?_?仆街.
今次考得差唯一既理由就係我好懶.v.

放學去左留辯論.下星期五睇我英姿啦

番屋企換衫沖涼玩電腦訓左陣.

出去搵埋sonia一齊行過去join keroro葉小.
食飯吹水睇film.

吹水吹到火都泥埋
關您撚事咩.
妖真係!@#$%^&*)xyz

套野好好睇好正
睇緊既時候keroro又樣衰左啦.
成一點先完埸.
仲要落雨\___/送埋keroro上的士就回家.


原諒咁多不雅用語.
因為其實真係好吾開心同好炆t^T

發表時間:2009-06-27 01:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet


 

2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

今日好攰~_~oh.

尋日本來講好12點要訓;
搞下搞下又一點先訓t^t唉.

今日又係派卷-_-*悶.
好采有sms

放學去左留左陣辯論開會.

番屋企换完衫出去搵葉小
等埋keroro同sonia
陪keroro駁髮.真係...
跟住食味太郎 haha好好玩好好笑.
真係好kai.

9點番屋企


今天是快樂天

發表時間:2009-06-25 09:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet