|
|

2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 2009-06-19 |
分類: 未分類 |
若我不懂憎你 如何離別你
亦怕不會飛*
#由這一分鐘 開始計起 春風秋雨間
限我對你以半年時間 慢慢的心淡
付清賬單 平靜的對你熱度退減
一天一點 傷心過這一百數十晚
大概也夠我 送我來回地獄又折返人間
春天分手 秋天會習慣 苦衝開了便淡#
半年都就過啦-v-葉慧沁
您可吾可以醒下/_\犯賤夠未?
|
|
|

2009 年 6 月 15 日 星期一  |
| 2009-06-15 |
分類: 未分類 |
迷途。
前路該怎麼走下去? |
|
|

2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 2009-05-30 |
分類: 未分類 |
v_v唉唉唉.
其實我真係好攰啦.
我吾想再見倒您>_<再諗起所有吾開心既野. |
|
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 38 | »
|