|
|

2009 年 2 月 10 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
|
發表時間:2009-02-10 12:22 AM
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet |

2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 2007-10-27 |
分類: 未分類 |
昨天我去了唱k``是幫小情慶足生日的
哈哈哈!好好玩...買左酒同M記上k房
後來'''玩蛋糕..d cream整到牙公變左雪人
哈哈哈哈^V^係好開心既1日
跟住我去左同家姐食PIUZZ HUT←唔知有冇串錯-3-
番天耀找佢地..
我哭了=]我唔鐘意咁''!
|
|
|

2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 我我我我我我我我../.\ |
分類: 未分類 |
我想假裝甚麼也看不見。你知道嗎?
1波未平1波又起 *
-3-'''''`
-------------------------------------------------------------------------------------
最近病了=] /0\
今天買了1本心情記錄} |
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 38 | »
|