因為時間關系我打住小小先;)
金日竟然落雨~@__@
但係我無帶遮-3-
仲要去補習@___@
搞到成日濕漉漉q__q
本身喉嚨仲未好返..日日都咳v___v我就來咳死lu~
依家吾知會吾會又感冒返b___b
金日媽媽生日阿@@!
我地一家人出街食飯飯;p
食飯野去wc拉..有3個洗手盆..
中間果個成堆屎-3-
正當我唸住禁左邊果個時..見到成大隻蜘蛛係個禁度-口-!
嚇左我一下-3-好彩右邊果個冇野><!
不過唸返覺得好嘔心同好恐怖:s!
哈哈;好似打左好多><
金日就打住咁多拉;ppp
希望有人留c0mm3nt拉v3v
|