大家早晨ZZZ
起身開機打一份QOOZA先:P
打咩好呢?
最近有一套J2既電視劇叫海派甜心
雖然我已經睇過~不過都係想在睇多次~
我最中意既一部份就係小S扮林達浪果陣時,
真係好搞笑:D雖然中間會有吾好既遭遇
睇到中間真係覺得有緣無份,寶珠個阿媽睇到我勁嬲:@
邊有D咁樣既阿媽架...不過都係做戲姐..>___<
愛 是不可數的嗎
為何我還相信
他不是獨行俠
我在等一個人
在等我的永恆
告訴我愛不單行相信他~~