 今日化學補課,有諗過唔返。但最後都係返左,因為約左雷sir做lab。
攪到想唔返都唔得。但最後今日係冇做到個lab。
講番補chem,返到去,已經開始左,但最遲唔係我,miss叫我食埋個早餐先入去。
食完入去,派份野俾我地做,做左個幾鐘。份野識做d唔識做d,預左,因為之前冇溫。
做完,休息到十一點。之後講下份野d題目。講完,十二點幾,走得。
食完野,返學校,係圖書館打機,打到兩點去搵雷sir 。佢叫我地等十分鐘,結果係唔止十分鐘。
之後行去lab,入面冇人,又開唔到,唔駛做,早d收工。早收工,但冇咁早返屋企。
本來諗住係學校等細雨d先走,點知越等越大。最後五點幾,唔等啦,照走。咁又一日啦=0=
 |