今日考中史同英聆
中史實抄囉..勁多題唔識
英聆有幾條冇做- -
應該都合格既
今日小息上左七樓罰企=]
我勁大聲同諾講{我打救你丫啦,,}
跟住佢地成班係到笑-.-
放學,同王子,周芷慧,諾,軒,鏗走
我地四個男仔又去好好
周芷慧同王子去M記-.
跟住佢地黎搵我地,,
去廣場行左一陣,,
跟住走,,
係好好到,,見到個兩個嘟嘟
唔敢入黎,,
佢地SD左個SMS俾鏗
叫鏗幫佢地睇住D書包