今日考歷史同中說
歷史我信應該合格,,
個d我溫過勁多次-.-
今日第一堂考歷史
勁easy..
考完,放小息,
落去等,,
跟住中說,,我第三個,
,考完小組考個人,,
一定抄硬,,考小組個時
我講得一句,佢地仲要叫我講囉
我講唔講關你地咩事啫
考完,去小食部等軒同鈞諾,,
尿道黎左,,
本身諗住等埋鏗,,但冇等
有排等..跟住我地搭巴士走左