今日好悶囉,,
冇波打既日子係好辛苦嫁=[
今日因為地下濕,,SO番課室.
係到同人玩猜,
WIN左個個打人地個隻手一下
我隻手紅曬,係打人打到紅曬囉
我打到鼎爺,,王永皓,黃樂旻,,崔均皓,,楊穎倫隻手紅曬XDXD
英文堂:MS kan冇番,,勁悶,係到傾計
小息,,落去同鏗,食野
電腦,,林SIR話唔俾開電腦喎,係到同billY wong玩
數學,做張paper,唔洗白等成堂
正係係lunch同老抽猩猩鈞諾打左陣波..
音樂小測,科學訓教,中文小測,
放學,,冇打波,,走左
呀卡,kayi唔好再嬲啦:'(
最多以後聽你地話囉
聽日番唔番小學好呢
一陣打俾鍵,,佢番我就番啦
分類: 未分類 |