打多篇先xd.
琴曰係到同老抽,kayi傾msn
傾左陣沖涼,
沖完打俾老抽, 再駁俾kayi
kayi傾左陣收線囉,
得番我同老抽傾
傾左陣收線訓教
今日同鍵,杜杜番教會
正係今日超悶囉
番完,,又去鍵到打機,打到0400到番去,
上車打俾老抽傾電話
落車,,番屋企,我番去老抽off囉,,
跟住同呀卡傾左一陣
等老抽等到0730先on番
呀卡,,依篇有你個名啦,
唔好話冇呀
不過你話要做最多名個個囉- -
實現唔到你既願望
kayi成日都冇on囉
依排要努力溫書,
唔要趺班,又唔想升班
維持係b班=]
分類: 未分類 | | |