今日0735先番到學校,
塔遲左一架車- -
番到去係到打波,
早會,,排隊個時,
因為同陳鈞諾傾計,,
整到我俾林SIR調左去後面,
我竟然唔記得左交電話,
老抽話佢交左落去囉
跟住英文堂,正係係到改作文
第二堂落左去英文書展,,
billy mui,billy wong佢地唔係係到睇書,,
係係到睇個班女仔做體操,
小息,,同老抽,kayi落左去,,
請佢地飲野啦,,
無啦啦去左同人玩囉- -
電腦堂,係到抄筆記,,因為係冇交
數學兩堂,係到做今日個D功課
第二堂小測喎,唔係好識
lunch,落左去睇左陣波,
同直昇機,蘇國軒係到玩馬騮搶球
音樂上去唱歌,科學小測,中文小測,,
班主任,係到玩,默書,冇溫過
放左,,去搵老抽,,搵唔到佢,,
問蚊,佢都話唔知,,
跟住等佢自己黎小食部啦=.=
跟住同鏗,軒,,陳鈞諾打波打到6:00到走
去巴士站塔車,以為見到琴日個個人,
點知係見唔到囉,,同老抽傾左幾個SMS,,
番到去同佢傾左陣電話=]
i love u so much
分類: 未分類 |