今日日頭俾鏗噪醒左..
問我去唔去軒屋企,,
我話唔知,,,跟住收左線,,
整到我訓唔到,,
跟住打俾老抽,,
傾左陣電話,
就開電腦玩,,
一路玩,,一路做功課,,幾乖
玩到十二點,同呀爸出去食野,,兩點先番番去,,
番到去打俾老抽,,
叫佢教我做歷史同數學,
唔想用腦XDXD
做到三點幾四點,,
鍵打黎,,叫我同佢玩電腦
玩到五點幾六點,
表哥,,表弟表妹上左黎玩,,
冇野做,,係到同老抽SD SMS
聽日番教會,,
同鍵去賣曬D卡佢,,
睇下可以賺到幾多錢=]