今日kayi同呀卡終於原諒左我啦:)
今日日頭番到去同鏗打波,,
唔知點解今日日頭唔係幾想打,又冇咩力
跟住0745到,,
kayi同呀卡黎左,我同佢地講對唔住..
跟住就打完,,早會.
P.E:饒佬冇番呀:(
又悶足兩堂:(
小息落左去食早餐,
中文,,數學,冇聽書,,係到做功課,,
跟住個堂,通識變歷史
係到用心聽書,,
午息,,打波,,
第二堂通識係到訓教,佢係到鬧人,,
當佢無到呀xdxd
英文有冇聽書,,係到同勤勤玩十指緊扣xdxd
班主任,,林江鬧人,,我好驚呀xdxd
放左,,去廁所換衫,,
去同鏗,軒,,老抽打波
分類: 未分類 | | |