我發覺我變左心
今日上堂超悶囉,,
上PE堂跳求雨舞,,跳完跳自己個組自創既舞,,
我地個組個自創舞叫求錢舞,,,
都好,,跳完岩岩合格XDXD
小息,,飲野.,
中文,派小測,,
唔合格,,不過我巳經諗住唔合格嫁啦XDXD
午息:食完飯諗住搵老抽打波,,
但係佢地要俾戴SIR罰,,fxxx
SO,落左去同梁栢鏗打波,
英文今日冇左一堂,,
上左一堂去左睇drama,,
超低能,,勁搞笑XDXD
放學,,打波,,打完同陳浩軒走,,
番到屋企,,同老抽,,kayi傾msn