今日生日,,
勁多人同我講生日快樂=]
上到課室..
家姐第一個同我講
但係之前都有D人有同我講既=]
午息個陣,,
A班個呀卡同黃家誼,
一見到我就講生日快樂
冇廿次都有十次=3=
放學,,
要補測...
整到我成4:45到先走..
之後落去下面打波,,
打再陣,,
睇下個電話,,
珊無啦啦SD SMS同我講生日快樂=]
咁耐都記得=]
總之,,多謝同我講生日快樂既朋友啦!