我知我依幾日,,
整到幾個人嬲左我,,同唔開心
今日係我叫佢地出黎打波既,,
自己又唔聽佢地電話..
整到XXX唔開心,,,
唔好咁唔開心啦,,你咁樣,,我都會唔開心嫁
之前到係聽唔到電話整到kayi咁,,
我依家都唔知點呀:'(
一開始,,
我就唔應該識你地,,
如果時間可以重頭黎過就好啦:(