今日勁好玩,,
日頭,,kayi同呀卡,,
係到逼我講,,
跟住我玩小息先,,
排隊個時,,
無啦啦俾饒sir捉去左選locker
同蘇臻華,,楊博郎一個=]
頭兩堂係英文,,
冇咩聽過書,,
正係係到抄電腦XDXD
小息,,kayi同呀卡真係過左黎-3-
我係到狂話呀卡......
佢係到狂打我-3-
至終,,我都冇講,,XDXD
數學:又係冇聽過書,,
係到同黃漢嘟玩塗改X.....
整到我成張枱都係,,正一食屎狗.
午息,,落左去打左陣波
再上番去測地理..
中文,,默書-3-
放學,,kayi又黎問我問,,
帶埋梁曦文黎,,
打到5:30到,,
同直升機一齊走..
佢用我部手機玩人電話,,玩左老抽,同呀卡,,
對唔住呀,,兩位
多謝周瑜請可樂俾我飲..thx
分類: 未分類 | | |