琴日勁好笑囉,,
同老揪,,呀卡一齊串李家樂..
講明先..
我冇出過聲,,只係睇XDXD
佢地兩個整到李家樂冇聲出..
講番今日,,
日頭,,番去長跑,,
超累,,巳經唔想再番啦-3-
小息,,係課室做番琴日個D功課..
幾乖XDXD
午息,,
同老秋,,葉子健落左去打波,,
放學,,
冇去到英文增潤班-3-
同梁栢鏗,,陳鈞諾偷走左XDXD