我覺得我同你既距離巳經開始遠左,..
依幾日發生既事,,
一一整到我好唔開心
kayi,,老抽,,呀卡...
唉,,唔知點好呀...
我想去番小學個陣咁開心囉
我以為升左中學會好開心既,,
結果唔係,,反而相反.
我諗過唔識佢地,,
咁埋過番D好既生活.
唔洗搞到人人唔開心