琴日四點幾起左身,,
打俾老抽,冇人聽.
再訓過,訓到五點幾,起身,
打俾佢,,同佢傾到0550,,
再訓過,,訓到0630先正式起身- -
跟住,,出到大埔,打俾老抽,
傾到番到學校就冇傾..
今日整係係到溫中史,歷史同地理
其他唔溫>.<
科學,,戴SIR冇番囉
整到要有個三五識七既Miss黎
俾左張野我地做,,
又話放學要默書囉
lunch,落左去打左陣波
中文,係到作文,
作左15分鐘都冇,就作完,
係到訓教,訓左20分鐘到=]
林SIR睇我唔到
英文係到做張paper,,唔想做,,係到同人傾計
放學,係到默左陣書,,就去左搵老抽,
佢個班仲未放,,
就落左去打波,
蚊叫我陪佢走,,我話要打波..
去買野飲,,呀卡係到叫我地請佢,,
我有叫佢嫁,係佢自己唔理我咋
打到0600到,同老抽,直昇機走,,
kayi,今日病左冇番學,,
快D好番啦=]
分類: 未分類 | | |