依四日既假期,,
白白咁浪費左,,唔想咁早完囉
我接受唔到囉!!
我仲未做曬功課呀> <
聽日慢慢番去{抄}
四日有兩日係叫老抽同kayi教做,,
但係仲有兩,三樣未做囉
今日冇咩野做,,
五點幾俾我隻狗噪醒左
諗住打俾老抽傾
但驚佢未訓醒> <
再訓番,,十點幾起左,,
睇電視睇到依家
中途同老抽一路sd sms,一路睇
唔想聽日番學呀> <