琴日訓唔著囉-3-
係到同雪同蚊傾SMS
成十二點先訓,,
今日仲要五點幾起左身- -
本身同慧番既 --
跟住冇- -係車到見到梁曦文,,
冇講過野=]
番到去去左小食部,,
係到寫維他奶俾勤勤=]
上去考電腦,,冇咩認真做過
做完仲有30分鐘=]
係到訓覺XDXD
跟住英說,.
考完,,冇等慧同鏗,,
同諾走左=]
番黎搵表弟玩...