今日同左葉子,,姿姿,,x俊傑,, 林梓俊去m記溫書'.
男仔女仔係敢互偷影 '.

偷影大戰開始!!~~
估下佢係邊個??佢係姿姿Ar';';哈哈,,好難睇得出尼'.
玩玩下,,發覺冇理到葉子- 3-. 
努力敢畫緊細佬送比我既黑板仔,,哈哈~~ 係敢寫野~~之後影底左'.
估下黑色定白色係我既!!~~~~黑色我細佬既,,白色就我既'.哈哈 
呢個姿姿畫既;
'
我都吾知我畫緊邊個- 3-,,哈哈 ,,估下 
姿姿做處女哇'.

今日佢地去左我屋企丫,,,啲男仔好吾合作囉,, 當自己屋企敢- 3-.一點親我啲野我就大叫,,搞到我而家喉嚨痛痛地.v_v!!~~
細佬買左個黑板仔比我玩,,哈哈 .
係敢畫左啲畫'.
之後到到4點幾,,小瑤黎埋我屋企 .
差吾多6點就落左去玩,,'
我啦,,姿姿,,小瑤,,葉子,,板板,,星星係m記出面hea坐 .'
之後我同姿姿,,葉子同小瑤,,板板同星星,,分同走左- 3-.
我去左零食坊到搵牙叔,,之後細佬黎埋'.
我地三個係到傾心事,,''
傾完之後,,我同細佬發覺,,我地有新花名,,我叫初戀,,細佬叫失戀,,哈哈 '.
勁好笑,,
之後冇喇,,返左屋企...唉....未溫過書- 3-.
而家努力喇,,
星期四同佢地去碌ling丫,,快啲u完t啦
|