今日最後果堂去左禮堂問答比賽.'
我,,美芳,,論,,上左台做問答比賽;'
係必答題到我地班拎得最多分.'
之後到搭答題,,我地梗係吾答嫁啦- 3-.
最容易輸就係呢個時刻.'
我地三個勁陣定敢坐係到lo- ,-
望住,a,b,c,d,班係到搶答.'
見住佢地係敢答錯,,老師就係敢減分.'係到奸笑..
最後答嗮啲問題喇,,我地以70分嬴左~!!!!;'
d班都好勁,,差20分追到我地,;
所以佢地第二名,'
吾記得左邊班第三- 3-.sosor>////<'
以為啲禮物會好正tim...-口-
點知...
一包旺旺餅渣.'
仲係一人一包.'
勁sad- 3-.
放學之後田徑.'
去左天喬果邊練跑.'
跑得好辛苦aR.'
聽日仲排球.'聽朝起身實周身痛啦.'.'
吾練又吾得wO- 3-.'
好想快啲到星期三aR.'
上返籃球先,,走左好多堂,,實比個教練照肺啦- ,-行定好甘...
放學之後,..落雨啵....見到佢aR;'
冇再同我打招呼..就敢直行直過.'
覺得自己好衰lo.'
我一開始吾應該敢做.'
仲一以再再以三敢中傷佢.'
佢啲fd有冇係佢面前講啲咩我就吾理啦.'
但勁後悔做過既野..- n-
之後自己行返屋企..勁想喊.
但冇喊到,,
都補救吾到啲咩嫁啦.'
|